Film

Hejsan Allihopa!
Nu är jag tillbaka med ett nytt inlägg,den här gången är dem om att jag har sett en jättebra film!
Den heter Cyberbully. Det handlar om en tjej vid namn Taylor Hillridge ( Emily Osment). Som får en laptop på hennes födelsedag, hon blir medlem på ett socialt nätvärk som heter Clickster. Sen händer en massa hemska saker mot henne. 
Jag lovar om ni ser denna, så kommer ni att behöva några näsdukar. När jag såg den här så kände jag hennes verkligen hennes smärta.. 
Denna film handlar om nätmobbning, jag förstår inte hur folk kan vara så hemska!! Usch... för dem..
Så jag tycker att ni verkligen ska se denna filmen!! 
Kram Goofymumi <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0