Sjuk...

Hejsan Allihopa!
 
Usch.. Förlåt att jag inte har varit så aktiv jag är hemskt ledsen, jag har varit sjuk och då menar jag inte lite små sjuk, jag har varit sjuk sjuk. Jag har bott på soffan i ca 2 dagar nu, jag har knappt orkat att röra på mig. Så det är därför jag inte har varit väldigt aktiv på bloggen på ett litet tag, jag hade önskat att jag hade haft dem krafterna att blogga lite. Men tyvärr så har så hade jag inte dem krafterna. Men nu så tror jag att jag är på väg tillbaka till dem levande igen yaay! 
Så jag hoppas att jag blir helt frisk tills Nyårsafton nu på tisdag, för jag vill helst inte ligga på soffan medans alla andra har kul och jag ligger här på soffan. Men jag hoppas att jag kommer att bli helt frisk! Så hålla tummarna för mig ✌
Men jag tycker det ska bli kul med Nyår ändån, så jag hoppas att alla ni kommer att ha sjukt kul nu på Nyår! 
Jag älskar att titta på alla fyrverkerier, det är så underbart alla färger! Det är så sjukt fint! <3 
Så jag längtar tills det är dax att gå ut och kolla på dem! ♡
Jag tänkte att jag skulle lägga ut en bild, så varsågod! <3 
Kram Goofymumi ♡ ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0