Ny Stil...

Hej! Allihopa.
 
Jag har funderat den hel del nu, om att byta min stil..
Men min hjärna vill att jag gör det, medans min kropp inte är riktigt säker än, men jag har försökt att övertyga resten av kroppen att förstå att det är dax för en förändrig nu ^^
Och en annan sak är att komma på vilken min nya stil kommer att bli, och jag tror faktiskt att jag har hittat den nu! <3
Och jag tror att det kommer att bli emo/sence ^^
För jag tycker att det är en så  sjukt snygg stil, så jag kommer nog att blir mer åt sence hållet ^^ <3
Så jag kommer nog att färga håret, i någon galet rolig färg ^^<3 Så typ kanske lila med turkosa toppar <3 ^^
Så jag har en del att tänka på, ^^<33
 
Men nu önskar jag er alla en super underbar torsdags kväll :D <33
 
Kram Goofymumi <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0