Nagelack..

Hej igen allihopa! ☆
 
Nu är jag tillbaka med ett nytt inlägg yaay! ^^
Och idag ska det handla om nagelack, jag har hitta ett helt underbart nagelack som man kan köpa på Kicks ^^
Det är ett nagelack som är glitter rosa! ^^
Det sitter sjukt bra, väldigt lätt att måla på, och är sjukt snygg på samma gång <3
Så om ni är som jag som älskar nagelack med olika färgglada färger, och om ni gillar glitter? Så är detta nagelacket perfect för just er! <3
Här kommer ni få se hur det sitter på naglarna och hur flaskan ser ut :3
Och nagelacket heter * Suger Nails* Och dem som har gjort det är Isadora ^^ Och det är serien 106 pink crush *
Det finns säkert på andra ställen än på Kicks, men jag köpte mitt där ^^ Hade så bra! Kram Goofymumi <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0